Edit Content

Poprawa efektywności pracy w firmie

Spis treści artykułu

Poprawa efektywności pracy w firmie to proces wdrażania działań mających na celu zwiększenie wydajności i jakości pracy wykonywanej przez pracowników, co przekłada się na osiąganie lepszych wyników biznesowych. Eksperci w dziedzinie rekrutacji pracowników twierdzą, że w przyszłości będziemy potrzebować osób o wysokich kompetencjach komunikacyjnych, ale przede wszystkim osób bardzo otwartych, kreatywnych i ciekawych świata oraz innych ludzi. Życie zaskakuje nas na każdym kroku. Nieoczekiwane sytuacje zjawiają się w najmniej oczekiwanym momencie i gdyby to były same miłe niespodzianki to byłoby może nie najgorzej, ale często są to niezbyt miłe sytuacje. W przeciwieństwie do kwestionariusza Bridge Career, który może nam przynieść tylko miłą niespodziankę i odpowiedzieć na nurtujące nas pytania dotyczące naszej ścieżki kariery.

Poprawa efektywności pracy w firmie – jak oswoić się ze zmiennością?

Każdy z nas jest wyjątkowy, problemy też mamy różne, a stopień ich odbioru jest jeszcze bardziej różnorodny. Poprawa efektywności pracy w firmie wymaga wprowadzenia zmian. Pewna amerykańska lekarka Elisabeth Kulber-Ross opisała wspólny wzór na przechodzenie przez różne etapy zmian. Kiedy dowiemy się o ważnej dla nas zmianie, powinniśmy przejść przez 4 podstawowe fazy.

Faza zaprzeczenia, czyli brak wiary w to, że zmiana będzie miała miejsce – unikanie rozmowy na temat zmiany.

Druga faza to faza prób – to eksperymentowanie i odnoszenie sukcesów lub popełnianie błędów – uczenie się nowego.

Trzecia faza to faza oporu, krytykowanie zmiany, wytykanie błędów, brak poczucia sensu.

Ostatnie faza to faza zaangażowania, czyli akceptacja, efektywne wykonywanie nowych obowiązków, szukanie nowych rozwiązań.

Każdy z nas, żeby z sukcesem przeszedł przez zmianę powinien przebrnąć przez wszystkie jej etapy – dotyczy to wszystkich pracowników, którym leży na sercu poprawa efektywności pracy w firmie. W momencie kiedy przymierzamy się do zmian i bardziej przyglądamy się swoim talentom powinniśmy mieć na względzie narzędzie The Bridge Career, aby jak najlepiej poznać swoje talenty i zainteresowania w różnych sferach życia zawodowego  nie tylko.

Poprawa efektywności pracy w firmie – jak przejść przez transformację?

Zmiana na drugim poziomie przede wszystkim odnosi się do naszego bycia, a więc na poziomie naszych wartości i życiowych doświadczeń. Dotyczy to tego kim jesteśmy zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Zawody wymierają, na ich miejsce pojawiają się nowe. Różnica polega na tym, że kiedyś byliśmy w stanie przeżyć całe życie na jednym stanowisku pracy, a aktualnie może się okazać, że będziemy zmieniać zawód kilka lub kilkanaście razy. W przyszłości będziemy pracować, robiąc kilka rzeczy naraz. Szacunki pokazują, że 40 procent tego czego uczą się aktualnie studenci, w ciągu najbliższych 10 lat będzie przestarzałe i nieaktualne, a część zawodów do których się przygotowują, nie będzie istnieć. To między innymi jeden z powodów, dla których podważa się obecny system edukacji. Młodzi ludzie wybierając 5 letnie studia, nie wiedzą dokładnie czy i kiedy je skończą i czy zawód będzie istniał. Mogą natomiast przygotować się do tego wykorzystując test The Bridge Career .

Kwestionariusz zapewnia wgląd w preferencje dotyczące sytuacji zawodowej, konkretnej pracy i zabezpieczeń naszej kariery. Wyjaśnia również, w jakim środowisku kandydaci będą dobrze lub gorzej funkcjonować.

Poprawa efektywności pracy w firmie powinna rozpocząć się od wypełnienia testu The Bridge Career lub The Bridge Personality, który daje jeszcze więcej możliwości.

Pobierz przykładowy raport

Na podany adres e-mail otrzymasz przykładowy, pełny raport naszej analizy The Bridge Personality®.

Dodaj komentarz